Aktuellt datum och tid: sön 25 sep 2022, 10:44

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme [ Sommartid ]

Ny tråd Svara på tråd  [ 7 inlägg ] 
Författare Meddelande
 Inläggsrubrik: bilder?
InläggPostat: tor 04 jan 2007, 09:04 
Lärling
Lärling

Eftersom jag tycker det är så roligt att kolla på bilder så har jag plöjt igenom alla som ligger i fotogalleriet, men samtidigt väcks frågan: Är det ingen som tagit bilder 2006? Skulle vara skoj om det kom upp lite bilder från vårens och sommarens scooterturer.

Hej hej!

Offline Profil  

Dela på:

Share on Facebook FacebookShare on Twitter TwitterShare on Tuenti TuentiShare on Sonico SonicoShare on FriendFeed FriendFeedShare on Orkut OrkutShare on Digg DiggShare on MySpace MySpaceShare on Delicious DeliciousShare on Technorati TechnoratiShare on Tumblr TumblrShare on Google+ Google+

Inläggsrubrik:
InläggPostat: tor 04 jan 2007, 18:24 
För mycket fritid...
För mycket fritid...
Användarvisningsbild

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Mancino</i>
<br />Eftersom jag tycker det är så roligt att kolla på bilder så har jag plöjt igenom alla som ligger i fotogalleriet, men samtidigt väcks frågan: Är det ingen som tagit bilder 2006? Skulle vara skoj om det kom upp lite bilder från vårens och sommarens scooterturer.

Hej hej!
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">

jodå, jag har tagit ett par hundra bilder 2006, några finns här:

http://www.scooterklubben.com/fotogalle ... /index.htm

Federico

Offline Profil  

Inläggsrubrik:
InläggPostat: fre 05 jan 2007, 02:10 
Lärling
Lärling

Men i galleriet finns inte de med väl? Hittar inget från 2006 i listan. Aja, ska kolla lite mer. Men vill upplysa alla att nu när min första scootersommer kommer så lär det fotas utav bara hellskotta, bara så att ni vet 8)

Offline Profil  

Inläggsrubrik:
InläggPostat: fre 05 jan 2007, 09:25 
För mycket fritid...
För mycket fritid...
Användarvisningsbild

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Mancino</i>
<br />Men i galleriet finns inte de med väl? Hittar inget från 2006 i listan. Aja, ska kolla lite mer. Men vill upplysa alla att nu när min första scootersommer kommer så lär det fotas utav bara hellskotta, bara så att ni vet 8)
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">

de ska ligga under arkivet, men jag ville att det skulle vara ett öppet galleri också, det var många från utlandet där som inte är SSK medlemmar.

men om du gillar bilder så finns det ju en del hos LCMalmö http://lc.mille.nu/fotografier/fotografier.htm

Jag har inte sett några bilder från Stockholm 2006, men del borde finnas hos någon.

Federico

Offline Profil  

Inläggsrubrik:
InläggPostat: fre 05 jan 2007, 11:49 
Till forumsansvarig:

Tycker också det vore trevligt med en underkategori i fotoavdelningen som behandlar träffar och ride outs.

Scooterhälsningar

/ Fredrik

Inläggsrubrik:
InläggPostat: fre 05 jan 2007, 13:06 
För mycket fritid...
För mycket fritid...
Användarvisningsbild

finns det något ställe där man kan ladda upp en hel bildmapp som blir ett galleri. imageshack är ju bra men om man vill göra galleri.

Federico

Offline Profil  

Inläggsrubrik:
InläggPostat: fre 05 jan 2007, 14:05 
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Federico</i>
<br />finns det något ställe där man kan ladda upp en hel bildmapp som blir ett galleri. imageshack är ju bra men om man vill göra galleri.

Federico
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">På www.angelfire.com kan man lägga upp fotoalbum upp till 20 mb gratis. Det gäller att hålla bilderna "lätta" så får man plats med riktigt många.

Scooterhälsningar

/ Fredrik

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Ny tråd Svara på tråd  [ 7 inlägg ] 

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme [ Sommartid ]