Aktuellt datum och tid: tor 19 jul 2018, 07:42

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme [ Sommartid ]

Ny tråd Svara på tråd  [ 4 inlägg ] 
Författare Meddelande
 Inläggsrubrik: Mälaren Runt 2007 ????
InläggPostat: mån 26 feb 2007, 01:51 
Dekaltrimmare
Dekaltrimmare

Jag förstår att det blir enklast för alla parter att träffas i Småland om vi V Lovers skulle träffas men jag föreslog detta förra året och säger det igen....

<b></b>Fatta va kul om vi i Sthlm området glider in i Enköping under Mälarn Runt på 20-30st 50cc (75cc) Det skulle vina i deras Choppers öron när dom skulle höra 2-taktar kören ljuda i hela mälardalen.
Ni som tycker detta verkar som en kul ide kan ju alltid diskutera lite här på forumet. Det behöver ju inte bara V50´s det skulle gå bra med andra vespor oxå, kanske lättare att bli några då.

Fullt upp med renovering...

Offline Profil  

Dela på:

Share on Facebook FacebookShare on Twitter TwitterShare on Tuenti TuentiShare on Sonico SonicoShare on FriendFeed FriendFeedShare on Orkut OrkutShare on Digg DiggShare on MySpace MySpaceShare on Delicious DeliciousShare on Technorati TechnoratiShare on Tumblr TumblrShare on Google+ Google+

Inläggsrubrik:
InläggPostat: mån 26 feb 2007, 11:09 
Lärling
Lärling

Jag tycker det låter som en superskoj idé ju :)

Offline Profil  

Inläggsrubrik:
InläggPostat: mån 26 feb 2007, 11:42 
Dekaltrimmare
Dekaltrimmare

Sedan hör också till saken att jag bor i Enköping. Vet inte hur många andra Scooter´s som gör det, men det lär ju vara ett tio tal medlemmar ifrån SSK som bor i Enköping i varje fall....

....Jo det stämmer, kollade i matrikeln exakt tio stycken faktiskt.

Sedan kollade jag det totala antalet medlemmar i Västerås, Uppsala, Bålsta, Stockholm, Eskilstuna, Sala, Strängnäs & Enköping. Det uppgår faktiskt till hela 171 st medl. varav 108 är från Stockholm. Det gör då att 63 av dessa 171 medl. faktiskt inte har mer än 8 mil tur och retur till Enköping. Medans de från Sthlm har 13 mil.

Så vi borde ju kunna dra ihop något, 4 mil enkel resa tar faktiskt inte längre än 68 minuter om man håller en snitt hastighet på 40km/h.
Vilket kanske är lågt räknat eftersom det riktiga snittet kanske borde ligga någonstans kring 65 km/h, då skulle det bara ta 36 minuter enkel resa.
Då jävlar kommer det att gå undan.....

Fullt upp med renovering...

Offline Profil  

Inläggsrubrik:
InläggPostat: mån 26 feb 2007, 11:49 
Lärling
Lärling

Jag bor i Stockholm men håller på och fixar iordning min lilla geting i Bålsta, dvs inte alls långt därifrån.
Förstår att det kan vara bökigt för många att komma dit, men man kan ju ordna transport dit.

Offline Profil  

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Ny tråd Svara på tråd  [ 4 inlägg ] 

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme [ Sommartid ]