Det är inte så enkelt.
En del av att bli lyssnad på är att man även lyssnar på andra. Och det är i den delen jag tycker att det brister litegranna från din sida.
Jag skriver det igen så att det är tydligt:
<b>"Kommentera gärna, så får vi se vad vi landar någonstans."</b>
Det betyder: Om man tycker något, så skriver man det här, och så diskuterar man fram en lösning som alla trivs med.
Det betyder inte: Alla som inte tycker exakt som trådskaparen får finna sig i att deras åsikter ignoreras.
Det betyder heller inte: Får man mothugg på sina åsikter, så är det lika bra att hoppa av diskussionen och klaga på annat håll.
Varför väljer du att så hårt ifrågasätta allt som inte passar dig, och sedan inte vilja ta diskussionen när den erbjuds?
Tanken med reglerna var och är inte att irritera dig, det var ett FÖRSLAG från min sida för att undvika det som hände på gamla scooterist-listan, nämligen att den dog av allt tjafs och alla icke-diskussioner.
För det är faktiskt så, att många använder detta forum för att hitta lösningar på problem. Då måste det, i mitt tycke, finnas litegranna ordning för att det skall vara möjligt.
Med vänliga hälsningar,
Göran - admin - aka Hedge
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by fritte</i>
<br /><blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Hedge</i>
<br />Nu får du väl ändå ge dig?
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
Ja det är väl lika bra, det verkar ändå som ingen tar in det jag skriver. Jag är väl en ”obstinat och revolutionär” som jenscla skrev, eller vem det nu var som anonymt gömde sig bakom signatur ”zirri”
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
Bättre sörja den kolv som skar
Än aldrig trimma en motor