Aktuellt datum och tid: lör 19 okt 2019, 22:45

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme [ Sommartid ]

Ny tråd Svara på tråd  [ 2 inlägg ] 
Författare Meddelande
 Inläggsrubrik: Vårmönstring Malmö
InläggPostat: ons 29 apr 2009, 19:13 
Lärling
Lärling
Användarvisningsbild

Första lördagen efter första maj brukar det vara vårmönstring på Mobilia i Malmö. Mycket bilar och motorcyklar för beskådande, men scootrar brukar vara underrepresenterade, något som borde rådas bot på.
Jag har inte fått bekräftat, men följs gängse rutiner borde vårmönstringen ske 2:e maj. 17.00 brukar vara tiden för detta och arrangemanget sker på Mobilias mellersta parkering. Förslaget är att hugade scooterister samlas utanför "Sibaingången" (norra byggnaden), eller på gångbanan som löper mellan Mobilia södra och norra (mitt på parkeringen).

Offline Profil  

Dela på:

Share on Facebook FacebookShare on Twitter TwitterShare on Tuenti TuentiShare on Sonico SonicoShare on FriendFeed FriendFeedShare on Orkut OrkutShare on Digg DiggShare on MySpace MySpaceShare on Delicious DeliciousShare on Technorati TechnoratiShare on Tumblr TumblrShare on Google+ Google+

Inläggsrubrik:
InläggPostat: sön 03 maj 2009, 16:42 
Lärling
Lärling
Användarvisningsbild

Tyvärr var det ingen som hörsammade mötet.
Jag var den enda scooteristen på träffen. När det började samlas eu-moppar kring min Italienska skönhet blev jag förbannad och lämnade stället. I vredesmod halsades ett antal öl och sedan begav jag mig dit igen (till fots) med kameran i högsta hugg.
Detta är ett årligt återkommande spektakel och till nästa år tycker jag att vi skall lägga in detta på dagordningen.
Jag har lagt in bilder i en tråd på Nikonforum. http://www.nikonforum.se/forum/viewthread.php?thread_id=9854&pid=87673#post_87673

Offline Profil  

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Ny tråd Svara på tråd  [ 2 inlägg ] 

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme [ Sommartid ]